TOPlist

Ako cvičiť? Cviky na zadok a stehná

Cviky na brucho už máme za sebou spolu s radami ako zmeniť stravu, aby nám formovanie vytúženej postavy išlo podľa predstáv. Teraz sa zameriame na ďalšie problémové partie. Takže, aké cviky na zadok a stehná budú najúčinnejšie?

cvicenie chudnutie zadok a stehnáČo vám pomôže byť úspešní pri cvičení?

Ak sa držíte našich rád, tak už viete ako zmeniť stravu. Jesť 5 krát denne v menších porciách, ovocie, zelenina, chudé mäso a pravidelný pitný režim.

Keď chcete schudnúť zo stehien a zadku, musíte sa naučiť všade chodiť po vlastných. Do práce, na menšie nákupy, na prechádzky, po schodoch (zabudnite na výťahy). Jednoducho chôdza musí byť. Bicykel je tiež dobrou voľbou, neuškodí ani plávanie či švihadlo.

Potrebujete niečo na povzbudenie? Máme pre vás pozitívnu správu. Ak si budete pravidelne precvičovať dolné partie, bude to pre vás znamenať aj prevenciu vzniky celulitídy a redukciu „pomarančovej“ pokožky.

Najefektívnejšie cviky na stehná a zadok

  1. Ľahnite si na ľavý bok a hlavu oprite o ľavú ruku. Zo zeme zdvihnite obe vystreté nohy. Pravú nohu podržíte vo vzduchu a ľavou pomaly kmitáte hore a dole. Opakujte 7 sérii po 20 sekúnd a potom nohy vymeňte a kmitajte zas pravou.
  2. cviky na zadokKľaknite si a oprite sa o predlaktie rúk. Zdvihnite pravú nohu tak, aby bolo koleno v rovine so zadkom. Potom ju nadvihnete ešte o 15 centimetrov, krátko podržíte a opäť dáte na úroveň zadku. Opakujte 10 krát a nohy vymeňte.
  3. Drepy poznáte určite všetci, hlavne z hodín telesnej výchovy. Pri drepoch je hlavné vedieť ako dýchať. Keď klesáte dole, tak sa nadychujte a keď idete hore nadychujete. Spravte po 20 drepov, dajte si krátku prestávku a znova 20 drepov. Dajte si aspoň štyri série po 2 drepov.
  4. Výpady sú veľmi podobné drepom, ale zapájajú sa pri nich všetky svalové skupiny nôh a zadok obzvlášť. Správne prevedenie je také, že stojíte rovno vystretí a spravíte nohou krok dopredu (výpad). Stále musíte mať vyrovnanú chrbticu.
  5. Pri ďalšom cviku si ľahnite na zem. Ruku položte pozdĺž tela, nohy zdvihnite nahor a oprite pätami o seba. V tejto polohe rozťahujte nohy do véčka, chvíľu takto zotrvajte a nohy opäť spojte pätami. Opakovaním tohto pohybu krásne tvarujete spodnú časť tela.

Nezabúdajte jesť zdravšie, vyhýbať sa čipsom, keksíkom a sladeným vodám. Keď už dostanete chuť na nejakú sladkosť, stavte radšej na kvalitné čokolády, s čo najväčším obsahom kakaa. Takáto dobrota vám určite neublíži. Posledné jedlo jedávajte 2 hodiny pred spaním. Sú to známe veci, ale ruku na srdce, ktorá z nás ich naozaj dodržuje? A potom sa čudujeme pri pohľade do zrkadla i váhu.

Môžeme písať aj o vás!

Máte záujem o spoluprácu? Chceli by ste u nás uverejniť PR článok? Vedeli by ste nám poskytnúť zaujímavé materiály? Páči sa vám nejaký článok a chceli by ste z neho získať odkaz na vašu stránku? 

 

 
Komentáre

Naozaj dobre cviky. Skuste aj tieto cvicenia

Chýba vám tu niečo? Chcete vedieť viac? Nechajte nám odkaz.